diumenge, 24 de maig del 2009

Per què em van posar el nom de Rai ?

Al meu pare li agrada el nom de Rai com sona. Quan el meu pare va anar a inscriurem al Registre Civil de la Seu d'Urgell va topar amb les traves administratives en forma de senyora funcionaria :"que això de Rai no és cap nom"que escull iun nom del Santoral que li va llençar a la taula enfuriesmada".
El meu pare només en va trobar dos que si assenblesin a Rai:Raik i Rais-femení Raisa-va triar Rais i aixi li va dir a la senyora funcionaria. Llavors aquesta senyora no em va voler inscriure: "ara, parli amb la mare de la criatura" la meva mare encara estava a l'hospital de la Seu d'Urgell- i li explicà.
El meu pare, després, va intentar fer gestions per treure la "s" de Rais: va investigar a altres registres civils i prou que va trobaraltres nens que es deien Rai.

Rai Garcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada