dimecres, 6 de maig del 2009

Tot el que voleu saber sobre el Barça aqui està!!!

Hola, avui us vull parlar del Fútbol Club Barcelona, conegut com el Barça.


El Fútbol Club Barcelona és una entitat esportiva, fundada el 29 de novembre del 1899.


És un dels tres equips que sempre han estat a primera divisió. Actualment és un dels equips amb més trufeus del món, sempre o normalment ha estat per sota del Madrid, tot s'ha de dir.


Actualment té 18 campionats de Lliga espanyola, 25 copes del rei, 7 Supercopes d'Espanya, 2 Copes d'Europa, 2 Supercopes d'Europa, 4 Recopes d'Europa i 3 copes de fires.




Nom complet: Fútbol Club Barcelona

Àlies: Barça

Culers


Blaugrana

Any de fundació: 1899

Estadi: Camp Nou

Capacitat: 98.772

Socis: 163.000

Penyes: 1.828

President: Joan Laporta

Entrenador: Pep Guardiola


Jordi Gonzàlez

9 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquest reportatge sobre el barça a més he aprés coses noves del barça que avans no ho sabia



    Albert-tauler

    ResponElimina
  2. Nois vigileu les faltes. La informació és interessant, però a veure si trobeu un títol més engrescador.

    ResponElimina
  3. Està molt "guay"
    aquesta informació en general està be.
    El fondo de pantalla és genial
    Be adeu amics

    Marc.c

    ResponElimina
  4. Vigileu les faltes ortogràfiques al fer comentaris. En Marc s'ha emocionat amb l'escut i ha oblidat concentrar-se!

    ResponElimina
  5. Aquí ha pssat exactament el mateix! El comentari és meu. Srta. Susana. Això em passa per ficar-me a dins dels blogs!

    ResponElimina
  6. Hola,m'agradat el fons de la revista, els colors de la lletra...etc. també m'agradat altres coses com la del barça, però jo sóc del madrid!!

    Rodrigo.

    ResponElimina
  7. Rodrigo els noms propis comencen per...

    ResponElimina
  8. Carai, no savia que l'equip del Barça tinguès tants anys.

    Marta A

    ResponElimina
  9. Ma agradat molt que per cada informació poseu una foto.

    ResponElimina